Maksu- ja toimitustavat

Maksutavat

Maksunvälittäjänä toimii Stripe. Stripe on sinulle turvallinen maksutapa. Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Stripe näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

 

Toimitustavat

Löydä itsellesi aina lähimmät pakettiautomaatit ja noutopisteet! Tarjoamme Shipitin monipuoliset Postin kuljetuspalvelut: postipaketti, kotipaketti ja express 14.

Kaikki Postin palvelut ovat 100 % hiilineutraaleja Posti Green -palveluita. Asiakkaille Posti Green tarkoittaa sitä, että kuljetus- ja toimitusketjupalvelut ovat ilman lisämaksua täysin päästöttömiä.

Posti, kirjepaketti

  • Toimitus vastaanottajan postilaatikkoon
  • Hinta 4,20 €

Posti, Postipaketti

  • Lähetys noudettavissa postista tai Postin pakettiautomaatista
  • Toimitus noutopisteeseen, 1–3 työpäivää
  • Hinta 4,2 €

Posti, Kotipaketti

  • Lähetys jaetaan osoitekorttiin merkittyyn osoitteeseen ja luovutetaan kuittausta vastaan
  • Posti ottaa kahdesti yhteyttä vastaanottajaan toimitusajankohdan sopimiseksi. Palveluun sisältyy yksi toimitusyritys
  • Toimitus vastaanottajan ovelle, 1–3 työpäivää.
  • Hinta: 11,9€

Posti, Express 14

  • Lähetys jaetaan osoitekorttiin merkittyyn osoitteeseen ja luovutetaan kuittausta vastaan.
  • Toimitetaan lähes koko Suomessa seuraavan työpäivän aikana klo 8–16 välillä. Palveluun kuuluu yksi jakeluyritys.
  • Hinta: 9,9€

Palautukset

  • 14 päivän ilmainen palautusoikeus

Postin pakettiautomaatin kautta tehdyt palautukset tulee hoitaa Shipitin automaattinumerolla seuraavasti:

  • Pakkaa tuote alkuperäiseen laatikkoon huolellisesti. Käytä tarvittaessa täyteaineita.
  • Asiakaspalautukset Postin kautta onnistuvat palautusrahtikirjan tai uuden osoitekortin avulla. Mikäli asiakkaalla on käytössä palautusrahtikirja niin ei pidä ilmoittaa asiakaspalautus Postin tiskillä vaan lähetys laitetaan matkaan palautusrahtikirjalla ja normaalina lähetyksenä.
  • Mikäli asiakkaalla on käytössä Shipitin luoma asiakaspalautustunnus onnistuu palautus myös tämän avulla Postin pisteestä, tällöin tulisi paketin päälle kirjoittaa palautusosoite, yrityksen nimi ja palautustunnus. (HUOM. asiakaspalautustunnus ei ole helposti-koodi)